Nelson & Sofia









Än en gång är jag här och hälsar på i Julias blogg. Sofia heter jag, vilket jag gissar att ingen har missat.
Julia bad mig skriva på hennes blogg idag, och som den snälla vännen jag är *host* så gör jag det såklart. I detta nu sitter Julia säkerligen på en hundspann och har det jätte trevligt utan mig. Medan jag sitter här och är sjuk. Woho! Hon har varit i Åre och sådär under sportlovet och kommer antagligen tillbaka när skolan börjar igen. Sen på Måndag-Onsdag sover jag hos henne eftersom mina föräldrar reser iväg båda två. Det ska bli skoj!  Ni får fyra bilder på mig och sötis hunden Nelson. ♥ Alla är fotade utav Julia själv. *damdamdam*
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0