Lite smått och gott!






lite söta och fjolliga bilder, hamstern är min old fränd <3 Muffin som är i himlen. på bilden är han dock inte så himla överviktig... katterna är skorpan och smulan och zlatan som såldes :(
Hunden är såklart världens charmtroll! hittade den söööta bilden, och fjollan längst upp är ... ehmm... tja... jag... hehe! sorry att jag inte kommit med nån bild på min nya hamster... troligen heter den Charlie, Casper eller Benjamin. fast den är väldigt lik sofias hamster Pepsi...
hejdå!!! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Dör av kattbilden. <3 Muffin var väldigt söt, han. Och så klart är Nelson söt, och du. c:

2012-01-24 @ 15:49:13
URL: http://okaajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0